GLAUR
Grupo de Lingüística Aplicada de la Universidad de La Rioja
Dissertationen geleitet (13) Dissertationen, die von den Mitgliedern der Gruppe geleitet wurden
2024
-
Semantic prototypes in EFL children’s and adolescents’ lexical output and vocabulary input in EFL textbooks
Mora Guarín, Jaqueline
unter der Leitung von Rosa María Jiménez Catalán y María del Pilar Agustín Llach
2023
-
Análisis del reconocimiento y la expresión de la alegría y la tristeza en español por aprendices arabófonos y turcohablantes
Blanco Ruiz, Mónica
unter der Leitung von Rosa María Jiménez Catalán
2022
-
Multimodal analysis of instructional materials and vocabulary learning in EFL and CLIL instruction
Arribas García, Mario
unter der Leitung von Rosa María Jiménez Catalán y Almudena Fernández Fontecha -
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
Montero Saiz Aja, Alejandra
unter der Leitung von Rosa María Jiménez Catalán y Andrés Canga Alonso -
Lexical availability and motivation in CLIL: the effects of language of instruction and gender
Geoghegan Walsh, Leah Noelle
unter der Leitung von María del Pilar Agustín Llach -
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas
Guerra Álvarez, M Isabel
unter der Leitung von Rosa María Jiménez Catalán y Almudena Fernández Fontecha
2019
-
A Quantative and Qualitative Analysis of Cultural Vocabulary in Second Baccalaureate EFL Textbooks
Cifone Ponte, María Daniela
unter der Leitung von Rosa María Jiménez Catalán y Andrés Canga Alonso
2017
-
Desarrollo de la competencia pragmática en ELE a través de las nuevas tecnologías
OSPINA MONTOYA, LUZ JANET
unter der Leitung von María del Pilar Agustín Llach -
Fostering conceptual metaphors in vocabulary teaching. Phrasal verbs in Spanish Secondary Education: A pedagogical implementation
Esparza Castillo, Susana
unter der Leitung von María del Pilar Agustín Llach
2011
-
Evaluación del vocabulario en redacciones escritas por aprendices de inglés como L2 a través de la tecnología
Moreno Espinosa, Soraya
unter der Leitung von Rosa María Jiménez Catalán -
Factores condicionantes de producción de errores léxicos en la lengua escrita de los aprendientes griegos de español
PALAPANIDI, KIRIAKI
unter der Leitung von María del Pilar Agustín Llach
2008
-
Clil in spanish education: proposal of a framework for implementing a technology-enhanced model of content and language integrated learning
Fernández Fontecha, Almudena
unter der Leitung von Rosa María Jiménez Catalán
2007
-
Los errores léxicos como indicadores de la competencia escrita y el nivel de vocabulario en la lengua extranjera
Agustín Llach, María del Pilar
unter der Leitung von Rosa María Jiménez Catalán