Thèses dirigées (13) Thèses dirigées par des membres du groupe

2024

  1. Semantic prototypes in EFL children’s and adolescents’ lexical output and vocabulary input in EFL textbooks

    Mora Guarín, Jaqueline

    Dirigée par Rosa María Jiménez Catalán y María del Pilar Agustín Llach

2022

  1. Multimodal analysis of instructional materials and vocabulary learning in EFL and CLIL instruction

    Arribas García, Mario

    Dirigée par Rosa María Jiménez Catalán y Almudena Fernández Fontecha
  2. Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning

    Montero Saiz Aja, Alejandra

    Dirigée par Rosa María Jiménez Catalán y Andrés Canga Alonso
  3. Lexical availability and motivation in CLIL: the effects of language of instruction and gender

    Geoghegan Walsh, Leah Noelle

    Dirigée par María del Pilar Agustín Llach
  4. Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas

    Guerra Álvarez, M Isabel

    Dirigée par Rosa María Jiménez Catalán y Almudena Fernández Fontecha

2019

  1. A Quantative and Qualitative Analysis of Cultural Vocabulary in Second Baccalaureate EFL Textbooks

    Cifone Ponte, María Daniela

    Dirigée par Rosa María Jiménez Catalán y Andrés Canga Alonso

2017

  1. Fostering conceptual metaphors in vocabulary teaching. Phrasal verbs in Spanish Secondary Education: A pedagogical implementation

    Esparza Castillo, Susana

    Dirigée par María del Pilar Agustín Llach
  2. Desarrollo de la competencia pragmática en ELE a través de las nuevas tecnologías

    OSPINA MONTOYA, LUZ JANET

    Dirigée par María del Pilar Agustín Llach

2007

  1. Los errores léxicos como indicadores de la competencia escrita y el nivel de vocabulario en la lengua extranjera

    Agustín Llach, María del Pilar

    Dirigée par Rosa María Jiménez Catalán