María del Pilar
Agustín Llach
CATEDRÁTICA DE UNIVERSIDAD
Dissertation
Dissertationen geleitet (5)
-
Semantic prototypes in EFL children’s and adolescents’ lexical output and vocabulary input in EFL textbooks 2024
Universidad de La Rioja
-
Lexical availability and motivation in CLIL: the effects of language of instruction and gender 2022
Universidad de La Rioja
-
Desarrollo de la competencia pragmática en ELE a través de las nuevas tecnologías 2017
Universidad Antonio de Nebrija
OSPINA MONTOYA, LUZ JANET
-
Fostering conceptual metaphors in vocabulary teaching. Phrasal verbs in Spanish Secondary Education: A pedagogical implementation 2017
Universidad de La Rioja
Esparza Castillo, Susana
-
Factores condicionantes de producción de errores léxicos en la lengua escrita de los aprendientes griegos de español 2011
Universidad Antonio de Nebrija
PALAPANIDI, KIRIAKI
Gerichte für Dissertationen (10)
-
Präsidentin des Gerichts
Evaluación de la competencia léxica en dos lenguas extranjeras: análisis del tamaño del vocabulario receptivo y productivo en alumnos AICLE y no AICLE de educación primaria 2024Universidad de Extremadura
Mora Ramos, Inmaculada
-
Präsidentin des Gerichts
Multimodal analysis of instructional materials and vocabulary learning in EFL and CLIL instruction 2022Universidad de La Rioja
-
Sekretärin des Gerichts
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning 2022Universidad de La Rioja
-
Sekretärin des Gerichts
A Quantative and Qualitative Analysis of Cultural Vocabulary in Second Baccalaureate EFL Textbooks 2019Universidad de La Rioja
-
Vokal des Gerichts
Positive aspects of negative lexical transfer 2017Universidad Complutense de Madrid
ENJUTO QUINN, MARÍA PATRICIA
-
Sekretärin des Gerichts
Vocabulary acquisition in study abroad and formal instruction: an investigation on oral and written lexical development 2016Universitat Pompeu Fabra
Zaytseva Zaytseva, Victoria
-
Vokal des Gerichts
Recodificación idiolectal: estrategia para recuperación léxica en aprendientes de español como lengua extranjera 2015Universidad Antonio de Nebrija
Bonilla Carvajal, Camilo Andrés
-
Vokal des Gerichts
The Acquisition of English by Immigrant School Learners in Catalonia: Affective Variables and Cross-linguistic Influence 2014Universitat de Barcelona
Ciruela Castillo, Carmen
-
Vokal des Gerichts
El aprendizaje de locuciones verbales en español por parte de alumnos ele rumanos. Efectos de proximidad semántica y riqueza léxica en actividades léxicas dirigidas 2013Universidad Antonio de Nebrija
PRUNDEANU, RALUCA ELENA
-
Vokal des Gerichts
Creencias y actitudes sociolingüísticas en la clase universitaria de español como lengua extranjera en Alemania 2011Universidad Antonio de Nebrija
COBO DE GAMBIER, NANCY