Factores individuales y contextuales en la adquisición y desarrollo de la competencia léxica en inglés como lengua extranjera.

Funded by MINISTERIO DE ECONOMIA Y COMPETITIVIDAD
Duration: from 01 January 2011 to 31 December 2014

Researchers

Publications related to the project

Show by type

2015

  1. Lexical Errors in Writing at the End of Primary and Secondary Education

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras

  2. Receptive Vocabulary of CLIL and Non-CLIL Primary and Secondary School Learners

    Complutense Journal of English Studies

  3. Vocabulary gender profiles in EFL e-mails

    Cauce: Revista Internacional de Filología, Comunicación y sus Didácticas

  4. The receptive vocabulary size of Spanish 5th grade Primary School students in CLIL and Non-CLIL instruction

    ES: Revista de filología inglesa

  5. The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge

    Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas

  6. Motivation and Vocabulary Breadth in CLIL and EFL Contexts. Different age, Same Time of Exposure

    Complutense Journal of English Studies