Factores individuales y contextuales en la adquisición y desarrollo de la competencia léxica en inglés como lengua extranjera.

Financiado por MINISTERIO DE ECONOMIA Y COMPETITIVIDAD
Duración del 01 de enero de 2011 al 31 de diciembre de 2014

Investigadores/as

Publicaciones relacionadas con el proyecto (26)

Mostrar por tipología

2015

  1. Lexical Errors in Writing at the End of Primary and Secondary Education

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras

  2. Receptive Vocabulary of CLIL and Non-CLIL Primary and Secondary School Learners

    Complutense Journal of English Studies

  3. Vocabulary gender profiles in EFL e-mails

    Cauce: Revista Internacional de Filología, Comunicación y sus Didácticas

  4. The receptive vocabulary size of Spanish 5th grade Primary School students in CLIL and Non-CLIL instruction

    ES: Revista de filología inglesa

  5. The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge

    Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas

  6. Motivation and Vocabulary Breadth in CLIL and EFL Contexts. Different age, Same Time of Exposure

    Complutense Journal of English Studies