Cristina
Olarte Pascual
CATEDRÁTICA DE UNIVERSIDAD
Alba
García Milon
Profesora sustituta
Publicaciones en las que colabora con Alba García Milon (27)
2024
-
Atractivo de las tiendas físicas en la era digital: ¿Por qué las elegimos?
Cátedra Extraordinaria de Comercio
-
Ethics unveiled: illuminating the path of ai integration in higher education
Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT
-
Impact of ethical judgment on university professors encouraging students to use AI in academic tasks
The Leading Role of Smart Ethics in the Digital World
-
Redes sociales, presencia online y otras tendencias digitales en el comercio de Logroño: visión de comerciantes y clientes
Universidad de La Rioja
-
Why do you want an organic coffee? Self-care vs. world-care: A new SOR model approach to explain organic product purchase intentions of Spanish consumers
Food Quality and Preference, Vol. 118
2022
-
Análisis del comercio local de Logroño mediante la técnica del Cliente Misterioso
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery
-
Estudio del comercio de Logroño 2022: Visión de comerciantes y clientes
Cátedra Extraordinaria de Comercio
-
LApSretail: Laboratorio aprendizaje-servicio en marketing para el impulso de TFG sobre comercio local
Jornada de Innovación docente de la Universidad de La Rioja 2021: #InnovaDocenteUR: libro de resúmenes
2021
-
Assessing the moderating effect of COVID-19 on intention to use smartphones on the tourist shopping journey
Tourism Management, Vol. 87
-
Caso cátedra de comercio Universidad de la Rioja “concurso #retolovisual en Instagram”
Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times
-
Ethic Reflection on the Tourist Shopping Journey: Effects of COVID-19
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
-
Game of thrones in class(episode 2).¿improving gamification reduces amotivation and increases service quality in class?
Journal of Management and Business Education, Vol. 4, Núm. 2, pp. 165-182
-
Laboratorio Aprendizaje-Servicio en Marketing (LApSRetail): TFG, comercio, ODS y Tecnología
Laboratorio Aprendizaje-Servicio en Marketing (LApSRetail): TFG, comercio, ODS y Tecnología
-
Laboratorio Aprendizaje-Servicio en marketing LapSretail
Avances en educación superior e investigación: Volumen I
-
The smartphone: The tourist's on-site shopping friend. An extended cognitive, affective, normative model
Telematics and Informatics, Vol. 61
-
Tourist purchases in a destination: what leads them to seek information from digital sources?
European Journal of Management and Business Economics, Vol. 30, Núm. 2, pp. 243-260
2020
-
A-tienda: dirección y gestión del punto de venta
Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC
-
Exploring tourists’ intention to use smartphones when shopping in a destination
XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica: cooperação transfronteiriça. Desenvolvimento e coesão territorial. Livro de resumos
-
Importancia del asociacionismo para el comercio de las ciudades: caso de La Rioja (España)
XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica: cooperação transfronteiriça. Desenvolvimento e coesão territorial. Livro de resumos
-
Juego de tronos en el aula: Efecto de la gamificación en la amotivación y en la calidad percibida
Journal of Management and Business Education, Vol. 3, Núm. 1, pp. 72-89