Publicaciones (147) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. AR and VR in the spotlight: A systematic literature review ofsecurity, privacy, and ethical concerns

    Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT

  2. Atractivo de las tiendas físicas en la era digital: ¿Por qué las elegimos?

    Cátedra Extraordinaria de Comercio

  3. Ethics unveiled: illuminating the path of ai integration in higher education

    Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT

  4. Is important the loss of human contact in the acceptance ofsocial robots by retail customers?

    Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT

  5. Redes sociales, presencia online y otras tendencias digitales en el comercio de Logroño: visión de comerciantes y clientes

    Universidad de La Rioja

  6. Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT

    Universidad de La Rioja

  7. Users' perception of privacy boundaries in the digital world:A study from the arab world

    Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT

2023

  1. Análisis de empleabilidad y detección de necesidades formativas en la innovación docente: el caso de la industria enoturística riojana

    Propuestas de innovación para el desarrollo en contextos educativos (Universidad de La Rioja), pp. 19-26

  2. Attitudes towards COVID-19 vaccine in Spain: correlational and configurational analyses

    International Journal of Public Health Science, Vol. 12, Núm. 2, pp. 654-662

  3. Conventional vs. disruptive products: a wearables and insideables acceptance analysis: Understanding emerging technological products

    Technology Analysis and Strategic Management, Vol. 35, Núm. 12, pp. 1663-1675

  4. Identificación de factores claves para la incorporación del comercio minorista en el desarrollo de la economía circular

    Innovación en las organizaciones: una perspectiva desde Iberoamérica, después de la pandemia (Universidad de Xalapa), pp. 182

  5. La transferencia de conocimiento de los contratos OTRI: innovación e investigación en la asignatura “Sistemas de información contable

    Propuestas de innovación para el desarrollo en contextos educativos (Universidad de La Rioja), pp. 27-34

  6. Mobile-assisted showrooming behavior and the (r)evolution of retail: The moderating effect of gender on the adoption of mobile augmented reality

    Technological Forecasting and Social Change, Vol. 191

  7. The mobile-assisted showroomer’s dilemma: where to buy? Actions to prevent sales leakage

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

  8. The role of cultural identity in acceptance of wine innovations in wine regions

    British Food Journal, Vol. 125, Núm. 3, pp. 869-885

  9. ¿Cómo debería ser una aplicación móvil para comprar en un destino turístico? Un estudio cualitativo

    X Workshop de Jóvenes Investigadores en Economía y Empresa WJI: Programa y colección de abstracts

2022

  1. Análisis de empleabilidad y detección de necesidades formativas en la innovación docente: el caso de la industria enoturística riojana

    Jornadas de Innovación Docente UR-CRIE 2022: #InnovaDocenteUR : Libro de resúmenes

  2. Análisis del comercio local de Logroño mediante la técnica del Cliente Misterioso

    Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery: XXXVI Congreso Anual AEDEM: 1 al 3 de junio de 2022, Pozuelo de Alarcón, Madrid

  3. Citizens’ Perception of COVID-19 Passport Usefulness: A Cross Sectional Study

    Behavioral Sciences, Vol. 12, Núm. 5

  4. Clientes misteriosos ¿Qué dicen del comercio de Logroño?: Análisis mediante la técnica de cliente misterioso

    Cátedra Extraordinaria de Comercio