COBEMADE
Consumer Behavior and Marketing Decisions
Publicaciones (147) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
Atractivo de las tiendas físicas en la era digital: ¿Por qué las elegimos?
Cátedra Extraordinaria de Comercio
-
Consumer acceptance of robotic surgeons in health services
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
-
Ethics unveiled: illuminating the path of ai integration in higher education
Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT
-
Impact of ethical judgment on university professors encouraging students to use AI in academic tasks
The Leading Role of Smart Ethics in the Digital World
-
Is important the loss of human contact in the acceptance ofsocial robots by retail customers?
Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT
-
Redes sociales, presencia online y otras tendencias digitales en el comercio de Logroño: visión de comerciantes y clientes
Universidad de La Rioja
-
Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT
Universidad de La Rioja
-
The Leading Role of Smart Ethics in the Digital World
Universidad de La Rioja
-
Users' perception of privacy boundaries in the digital world:A study from the arab world
Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT
-
Why do you want an organic coffee? Self-care vs. world-care: A new SOR model approach to explain organic product purchase intentions of Spanish consumers
Food Quality and Preference, Vol. 118
2023
-
Análisis de empleabilidad y detección de necesidades formativas en la innovación docente: el caso de la industria enoturística riojana
Propuestas de innovación para el desarrollo en contextos educativos (Universidad de La Rioja), pp. 19-26
-
Attitudes towards COVID-19 vaccine in Spain: correlational and configurational analyses
International Journal of Public Health Science, Vol. 12, Núm. 2, pp. 654-662
-
Conventional vs. disruptive products: a wearables and insideables acceptance analysis: Understanding emerging technological products
Technology Analysis and Strategic Management, Vol. 35, Núm. 12, pp. 1663-1675
-
Identificación de factores claves para la incorporación del comercio minorista en el desarrollo de la economía circular
Innovación en las organizaciones: una perspectiva desde Iberoamérica, después de la pandemia (Universidad de Xalapa), pp. 182
-
La transferencia de conocimiento de los contratos OTRI: innovación e investigación en la asignatura “Sistemas de información contable
Propuestas de innovación para el desarrollo en contextos educativos (Universidad de La Rioja), pp. 27-34
-
Mobile-assisted showrooming behavior and the (r)evolution of retail: The moderating effect of gender on the adoption of mobile augmented reality
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 191
-
The mobile-assisted showroomer’s dilemma: where to buy? Actions to prevent sales leakage
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1
-
The role of cultural identity in acceptance of wine innovations in wine regions
British Food Journal, Vol. 125, Núm. 3, pp. 869-885
2022
-
Análisis de empleabilidad y detección de necesidades formativas en la innovación docente: el caso de la industria enoturística riojana
Jornadas de Innovación Docente UR-CRIE 2022: #InnovaDocenteUR : Libro de resúmenes
-
Análisis del comercio local de Logroño mediante la técnica del Cliente Misterioso
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery