César
Domínguez Pérez
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones (116) Publicaciones de César Domínguez Pérez
2024
-
Deep style transfer to deal with the domain shift problem on spheroid segmentation
Neurocomputing, Vol. 569
2023
-
Analysing semi-supervised learning for image classification using compact networks in the biomedical context
Soft Computing
-
Binary and multi-class automated detection of age-related macular degeneration using convolutional- and transformer-based architectures
Computer Methods and Programs in Biomedicine, Vol. 229
-
Classification of Lessons Learned Generated by Students in the Practice of Project-Based Learning
IEEE Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 18, Núm. 3, pp. 250-257
-
Human Action Recognition in Uncontrolled Environments: Application from Artificial Intelligence to Contactless Interfaces
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Improving Accessibility in PublicWeb Pages
CEUR Workshop Proceedings
-
Influencia de diferentes tipos de contenidos educativos generados por estudiantes
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 8, pp. 241-248
-
MicrogliaJ: An Automatic Tool for Microglial Cell Detection and Segmentation
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
PrevenIA: A Chatbot for Information and Prevention of Suicide and other Mental Health Disorders
CEUR Workshop Proceedings
-
Semi-Supervised Semantic Segmentation for Identification of Irrelevant Objects in a Waste Recycling Plant
Journal of Universal Computer Science, Vol. 29, Núm. 5, pp. 419-431
-
Text Classification Models for Form Entity Linking
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Towards a Retrieval Augmented Generation System for Information on Suicide Prevention
2023 IEEE EMBS Special Topic Conference on Data Science and Engineering in Healthcare, Medicine and Biology, IEEECONF 2023
-
Using Process Mining to Analyze Tasks Involvement and Collaboration in a Student Generated Questions Activity
Computer-Supported Collaborative Learning Conference, CSCL
-
Using Process Mining to Analyze Tasks Involvement and Collaboration in a Student Generated Questions Activity
16th International Conference on Computer-Supported Collaborative Learning (CSCL). Proceedings
2022
-
A novel taxonomy of student-generated video styles
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 7, pp. 395-395
-
Creation and Sharing of Lessons Learned by Blogging in the Context of Project-Based Learning
IEEE Access, Vol. 10, pp. 114346-114354
-
Digitalización del libro. "La música en la Catedral de Santo Domingo de la Calzada"
Zubía, Núm. 40, pp. 177-196
-
Estimulando la creación y difusión de lecciones aprendidas en el contexto del aprendizaje basado en proyectos
XXVIII Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI 2022)
-
Estimulando la creación y difusión de lecciones aprendidas en el contexto del aprendizaje basado en proyectos
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 7, pp. 7-14
-
GitHub y Google Colaboratory para el desarrollo, comunicación y gestión de prácticas en los laboratorios de informática
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 7, pp. 183-190