Argitalpenak (99) María del Pilar Agustín Llach argitalpenak Ikerketa datu erreferentziatuak ikusi. Ostatu hartutako ikerketa-datuak ikusi.

2022

  1. How age and L2 proficiency affectthe L2 lexicon

    System, Vol. 104

  2. Innovación educativa en el aula de Inglés como lengua extranjera: perspectivas desde la investigación y la práctica docente

    Jornada de Innovación docente de la Universidad de La Rioja 2021: #InnovaDocenteUR: libro de resúmenes

2021

  1. INCIDENTAL LEARNING OF L2 SPANISH VOCABULARY

    Spanish Vocabulary Learning in Meaning-Oriented Instruction (Taylor and Francis), pp. 44-61

  2. Insights into the vocabulary output and input of plurilingual and bilingual EFL learners

    Seminar EDUPLUS Red de Excelencia

  3. L1-mediated lexical retrieval: evidence from a lexical fluency task

    AEDEAN Conference

  4. On lexical uniqueness and lexicon organization in native Spanish and Greek SFL learners

    Onomázein: Revista de lingüística, filología y traducción de la Pontificia Universidad Católica de Chile, Núm. 54, pp. 142-178

2020

  1. A preliminary comparison of EFL productive vocabulary of educational bilinguals, heritage bilinguals and monolingual learners

    International Conference on Bilingualism. Bilingualism, Heritage Languages and Migration

  2. Introduction to Vocabulary-Based Needs Analysis

    Vocabulary in Curriculum Planning: Needs, Strategies and Tools