Francisco José
García Izquierdo
PROFESOR CONTRATADO DOCTOR -TIPO 1
Argitalpenak (46) Francisco José García Izquierdo argitalpenak
2022
-
Automated and non-intrusive provenance capture with UML2PROV
Computing, Vol. 104, Núm. 4, pp. 767-788
-
Integrating Provenance Capture and UML with UML2PROV: Principles and Experience
IEEE Transactions on Software Engineering, Vol. 48, Núm. 1, pp. 53-68
-
Using Process Mining to Analyze Time-Distribution of Self-Assessment and Formative Assessment Exercises on an Online Learning Tool
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 7, pp. 403-403
2021
-
Factors Considered in the Assessment of Computer Science Engineering Capstone Projects and their Influence on Discrepancies between Assessors
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 6, pp. 319
-
La evaluación del Trabajo de Fin de Grado en Ingeniería Informática desde el punto de vista del estudiante
Contenidos de Vanguardia en el EEES (Prámide), pp. 307-313
-
Using Process Mining to Analyze Time Distribution of Self-Assessment and Formative Assessment Exercises on an Online Learning Tool
IEEE Transactions on Learning Technologies, Vol. 14, Núm. 5, pp. 709-722
2020
-
Factors Considered in the Assessment of Computer Science Engineering Capstone Projects and Their Influence on Discrepancies between Assessors
ACM Transactions on Computing Education, Vol. 20, Núm. 2
-
Integrating Provenance Capture and UML with UML2PROV: Principles and Experience
IEEE Transactions on Software Engineering, pp. 1-1
-
The Effect of Internships on Computer Science Engineering Capstone Projects
IEEE Transactions on Education, Vol. 63, Núm. 1, pp. 24-31
-
The Effects of Adding Non-Compulsory Exercises to an Online Learning Tool on Student Performance and Code Copying
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 5, pp. 363-363
-
Using the scientific method as a metaphor to understand modeling
Journal of Universal Computer Science, Vol. 26, Núm. 9, pp. 1230-1264
2019
-
Cómo percibe el estudiante la calificación de su trabajo de fin de grado
CUICIID 2019. Contenidos, investigación, innovación y docencia: Congreso universitario internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy IX. 23 y 24 octubre
-
Impact of part-time CS engineering internships on workload
Annual Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education, ITiCSE
-
Luces y sombras de las estancias en empresa, impulsoras de los trabajos de fin de grado
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 4
-
The effects of adding non-compulsory exercises to an online learning tool on student performance and code copying
ACM Transactions on Computing Education, Vol. 19, Núm. 3
2018
-
Automating provenance capture in software engineering with UML2PROV
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Carga de trabajo de los alumnos en prácticas en empresa y asignaturas simultáneas
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 3
-
Creación de un servidor de integración continua para gestión y corrección de entregas de prácticas
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 3
2016
-
El grupo de investigación en educación superior en informática de La Rioja y País Vasco: telecolaboración, PBL, valoración por pares y proyectos fin de carrera
ReVisión, Vol. 9, Núm. 2
-
Student and Staff Perceptions of Key Aspects of Computer Science Engineering Capstone Projects
IEEE Transactions on Education, Vol. 59, Núm. 1, pp. 45-51