Cristina
Olarte Pascual
CATEDRÁTICA DE UNIVERSIDAD
Publicacions en què col·labora amb Eva Marina Reinares Lara (54)
2024
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Atractivo de las tiendas físicas en la era digital: ¿Por qué las elegimos?
Cátedra Extraordinaria de Comercio
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Is important the loss of human contact in the acceptance ofsocial robots by retail customers?
Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21st International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT
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Redes sociales, presencia online y otras tendencias digitales en el comercio de Logroño: visión de comerciantes y clientes
Universidad de La Rioja
2023
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Mobile-assisted showrooming behavior and the (r)evolution of retail: The moderating effect of gender on the adoption of mobile augmented reality
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 191
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The mobile-assisted showroomer’s dilemma: where to buy? Actions to prevent sales leakage
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1
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The role of cultural identity in acceptance of wine innovations in wine regions
British Food Journal, Vol. 125, Núm. 3, pp. 869-885
2022
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El juicio ético en el dilema del showroomer: actuaciones para evitar fugas en las ventas
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery
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Estudio del comercio de Logroño 2022: Visión de comerciantes y clientes
Cátedra Extraordinaria de Comercio
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LApSretail: Laboratorio aprendizaje-servicio en marketing para el impulso de TFG sobre comercio local
Jornada de Innovación docente de la Universidad de La Rioja 2021: #InnovaDocenteUR: libro de resúmenes
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Proposal for modeling social robot acceptance by retail customers: CAN model + technophobia
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 64
2021
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Acceptance of wearables from consumer ethical judgment
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
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Assessment of ethical on the intention to use of wearables
Moving technology ethics at the forefront of society, organisations and governments
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Does the "New Mobile-Assisted-Showroomer" Consumer Have Ethical Dilemmas?: Identifying the Ethical Dilemmas in the Behavior of the Mobile-Assisted-Showroomer Consumer
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
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Editorial: Omnichannel Customer Behavior: New Questions in the Age of Agility
Frontiers in Psychology
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La realidad aumentada como llave para abrir la tienda física al "mobile-assisted showroomer": ¿presente o futuro del "retail"?
Revista de marketing y publicidad, Núm. 4, pp. 31-60
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Laboratorio Aprendizaje-Servicio en Marketing (LApSRetail): TFG, comercio, ODS y Tecnología
Laboratorio Aprendizaje-Servicio en Marketing (LApSRetail): TFG, comercio, ODS y Tecnología
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Laboratorio Aprendizaje-Servicio en marketing LapSretail
Avances en educación superior e investigación: Volumen I
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Mobile-assisted Showroomers, Competitive or Loyal?
Moving technology ethics at the forefront of society, organisations and governments
2020
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Comunicación comercial
A-tienda: dirección y gestión del punto de venta (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 255-292
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El proceso de comunicación con adolescentes
Desafíos y oportunidades para el desarrollo y la atención integral de adolescente: propuestas multidisciplinares en entornos globales (Wolters Kluwer España), pp. 173-190