Departamento
Economía y Empresa
Publicaciones (95) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2019
-
A systematic review of sovereign connectedness on emerging economies
International Review of Financial Analysis, Vol. 62, pp. 157-163
-
Análisis de empleabilidad y detección de necesidades formativas en la innovación docente en el Grado en Turismo
Innovación docente e investigación en Ciencias Sociales, Económicas y Jurídicas (Dykinson), pp. 263-274
-
Análisis de los efectos sinérgicos de las barreras a la exportación
XXIX Jornadas Hispanolusas de Gestión Científica. Emprendimiento, Estrategia y Conocimiento (Resúmenes)
-
Assessing a learning organization model: A teacher’s perspective
Management in Education, Vol. 33, Núm. 1, pp. 21-31
-
Cambios regulatorios y ecosistema emprendedor y de innovación de las startups
Anuario de Capital Riesgo, Núm. 2019, pp. 79-132
-
Capital psicológico de los alumnos de GADE. Influencia sobres sus "Habilidades de Empleabilidad"
XXIX Jornadas Hispanolusas de Gestión Científica. Emprendimiento, Estrategia y Conocimiento (Resúmenes)
-
Características de las compensaciones de los hoteles pymes de Villavicencio, Colombia.
Revista Facultad de Ciencias Contables, Económicas y Administrativas - FACCEA: FACCEA, Vol. 9, Núm. 1, pp. 20-29
-
Clasificación de las empresas familiares en base a sus valores
Cuadernos de economía: Spanish Journal of Economics and Finance, Vol. 42, Núm. 118, pp. 70-80
-
Consumer attitudes towards mobile advertising: An updated vision
International Journal of Internet Marketing and Advertising, Vol. 13, Núm. 3, pp. 235-252
-
Consumers’ behaviour in fast-food restaurants: a food value perspective from Spain
British Food Journal, Vol. 121, Núm. 2, pp. 386-399
-
Cooking a Research Project: New Trends in the Kitchen and in Scientific Policies
BioEssays, Vol. 41, Núm. 5
-
Cross-cultural study about cyborg market acceptance: Japan versus Spain
European Research on Management and Business Economics, Vol. 25, Núm. 3, pp. 129-137
-
Cultura, liderazgo y conocimiento. Hacia la diversidad en las organizaciones educativas
Formación en competencias a lo largo de la vida y diversidad educativa [Recurso electrónico]
-
Design, process and commercial benefits gained from AMT
Journal of Manufacturing Technology Management, Vol. 31, Núm. 2, pp. 330-352
-
Developing new “Professionals”: Service learning in marketing as an opportunity to innovate in higher education
Studies in Educational Evaluation, Vol. 60, pp. 163-169
-
Disposición inadecuada de medicamentos por pacientes o consumidores en su hogar: Una revisión sistemática
Gaceta Medica de Caracas, Vol. 127, Núm. 2, pp. 108-122
-
Do isolated packaging variables influence consumers' attention and preferences?
Physiology and Behavior, Vol. 200, pp. 96-103
-
Does the environmental impact of ISO 14001 vary across countries? The contingent role of country features
19th Annual Conference of the European Academy of Management (EURAM 2019). Exploring the Future of Management
-
Does the generation of flow experience affect to consumer behaviour in fashion products
XXXI Congreso Internacional de Marketing AEMARK 2019
-
Does the product test really make a difference? Evidence from the launch of a new wine
Food Quality and Preference, Vol. 71, pp. 422-430