Edurne
Chocarro de Luis
PROFESORA TITULAR DE UNIVERSIDAD
Eduardo
Fonseca Pedrero
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con Eduardo Fonseca Pedrero (10)
2018
-
Virtualización de asignaturas en el Máster en Formación de Profesorado. Seguimiento (VAMPS)
Virtualización de asignaturas en el Máster en Formación de Profesorado. Seguimiento (VAMPS)
2017
-
Psychosis risk screening: Validation of the youth psychosis at-risk questionnaire - brief in a community-derived sample of adolescents
International Journal of Methods in Psychiatric Research, Vol. 26, Núm. 4, pp. e1543
-
Screening for depressive symptoms in adolescents at school: New validity evidences on the short form of the Reynolds Depression Scale
PLoS ONE, Vol. 12, Núm. 2
-
Subjective well-being in adolescence: New psychometric evidences on the satisfaction with life scale
European Journal of Developmental Psychology, pp. 1-9
-
Virtualización de asignaturas en el Máster de Formación de Profesorado. Experiencia piloto
Virtualización de asignaturas en el Máster de Formación de Profesorado. Experiencia piloto
2016
-
Stress assessment during adolescence: Psychometric properties and measurement invariance of the Student Stress Inventory-Stress Manifestations across gender and age
European Journal of Developmental Psychology, Vol. 13, Núm. 5, pp. 529-544
2015
-
Adolescencia temprana y estrés en el contexto escolar: utilización de la Student Stress Inventory - Stress Manifestations (SSI-SM)
Electronic journal of research in educational psychology, Vol. 13, Núm. 37, pp. 607-630
-
New evidence of factor structure and measurement invariance of the SDQ across five European nations
European Child and Adolescent Psychiatry, Vol. 24, Núm. 12, pp. 1523-1534
-
The assessment of emotional and Behavioural problems: internal structure of The Strengths and Difficulties Questionnaire
International journal of clinical and health psychology, Vol. 15, Núm. 3, pp. 265-273
-
The stress response in scholar adolescents through the student stress inventory - stress manifestations
Libro de Actas del 3rd International Congress of Educational Sciences and Development