Universidad Nacional de Educación a Distancia-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (13)

2020

  1. Learning styles and vocational guidance in secondary education

    Educational Sciences: Theory and Practice, Vol. 20, Núm. 3, pp. 1-15

  2. The mediating role of transformational leadership between learning culture and knowledge application

    Kybernetes, Vol. 50, Núm. 7, pp. 2093-2105

2019

  1. School dropout factors: a teacher and school manager perspective

    Educational Studies, Vol. 45, Núm. 6, pp. 756-770

2018

  1. Análisis de la capacidad de innovación escolar desde la perspectiva del profesorado de educación secundaria. La escuela como organización que aprende

    Educar, Vol. 54, Núm. 2, pp. 449-468

  2. Causas del fracaso escolar: Un análisis desde la perspectiva del profesorado y del alumnado

    Enseñanza & Teaching: Revista interuniversitaria de didáctica, Vol. 36, Núm. 1, pp. 129-149

  3. El estilo de aprendizaje y su relación con la educación entre pares

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 36, Núm. 1, pp. 221-237

  4. Replicating a learning organisation model in Spanish schools

    International Journal of Learning and Change, Vol. 10, Núm. 4, pp. 279-299

  5. The effect of leadership in the development of innovation capacity: A learning organization perspective

    Leadership and Organization Development Journal

2016

  1. La realización de formación continua desde la perspectiva de la organización de aprendizaje

    Educar, Vol. 52, Núm. 1, pp. 107-126

  2. Main benefits obtained from a successful JIT implementation

    International Journal of Advanced Manufacturing Technology, Vol. 86, Núm. 9-12, pp. 1-12

  3. Training realisation and training demand in the Rioja wine sector in Spain

    Journal of wine research, Vol. 27, Núm. 2, pp. 123-137

2011

  1. El análisis de las necesidades de formación continua en el sector vinícola del Rioja

    Cuadernos del Marqués de San Adrián: revista de humanidades, Núm. 1, pp. 51-70