Psicología evolutiva y aprendizaje de inglés en Primaria

  1. Jiménez Catalán, Rosa María 1
  1. 1 Universidad de La Rioja
    info

    Universidad de La Rioja

    Logroño, España

    ROR https://ror.org/0553yr311

Revue:
Revista de psicodidáctica

ISSN: 1136-1034

Année de publication: 1996

Número: 2

Pages: 65-80

Type: Article

D'autres publications dans: Revista de psicodidáctica

Résumé

Artikulu honetan (8-12 urte) ikasle aurreadoleszenteen garapen fisiko, psikologiko eta intelektualaren aldiaroak Lehen Hezkuntzako lehenengo eta bigarren zikloan ingelesaren ikaskuntzarekin erlazionatzen saiatzen gara. Gure ustez, analisi hau ikasle aurreadoleszentea ezagutzeko erabilgarria izan daitekeela eta, ondorioz, aro honetako ekintza eta gai egokiak aukeratzeko irizpideak ezartzeko.