Psicología evolutiva y aprendizaje de inglés en Primaria

  1. Jiménez Catalán, Rosa María 1
  1. 1 Universidad de La Rioja
    info

    Universidad de La Rioja

    Logroño, España

    ROR https://ror.org/0553yr311

Revista:
Revista de psicodidáctica

ISSN: 1136-1034

Any de publicació: 1996

Número: 2

Pàgines: 65-80

Tipus: Article

Altres publicacions en: Revista de psicodidáctica

Resum

Artikulu honetan (8-12 urte) ikasle aurreadoleszenteen garapen fisiko, psikologiko eta intelektualaren aldiaroak Lehen Hezkuntzako lehenengo eta bigarren zikloan ingelesaren ikaskuntzarekin erlazionatzen saiatzen gara. Gure ustez, analisi hau ikasle aurreadoleszentea ezagutzeko erabilgarria izan daitekeela eta, ondorioz, aro honetako ekintza eta gai egokiak aukeratzeko irizpideak ezartzeko.