Publicaciones (50) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2003

  1. "Sólo un leve rasguño en la solapa", Manuel Díaz Martínez

    Revista hispano cubana, Núm. 16, pp. 187-188

  2. (Mis)representing British working classes; the despicable mis(use) of power of Vincent Penhale in Percy Wyndham Lewis' The Vulgar Streak

    (Mis)representations: Intersections of Culture and Power (PUBLISHING GROUP PETER LANG), pp. 103-110

  3. A Reconstructive Analysis of the Masculinities Represented in Steven Spielberg's Jaws

    British and American Studies, Vol. 9, pp. 179-187

  4. A Resource Theory for Approaching Interpersonal Relationships in Percy Wyndham Lewis's Fiction (Tesis doctoral)

    Universidad de La Rioja

  5. A cognitive analysis of three English frangmentation verbs

    Estudios ingleses de la Universidad Complutense, Núm. 11, pp. 7-28

  6. A resource exchange theory to approach interpersonal relationships in Percy Wyndham Lewis’ Snooty Baronet

    AEDEAN. Proceedings of the 23rd International Conference: (León. 16th-18th December 1999) [Electronic resource]

  7. Cien años de Evelyn Waugh

    Fábula: revista Literaria, Núm. 13, pp. 38-41

  8. Claves para una revaluación necesaria: Percy Wyndham Lewis

    Fifty years of English Studies in Spain (1952-2002): a commemorative volume

  9. Cognitive operations and pragmatic implication

    In Panther, K. and Thornburg, L. (eds.). Metonymy and Pragmatic Inferencing; Amsterdam: John Benjamins (John Benjamins), pp. 23-50

  10. Content and formal cognitive operations in construing meaning

    Italian Journal of Linguistics, Vol. 15, Núm. 2, pp. 293-320

  11. Death and foreboding in "Romeo and Juliet"

    Estudios humanísticos. Filología, Núm. 25, pp. 159-171

  12. Divergencias significativas entre la formación académica y el perfil profesional en la especialidad de Maestro en Lengua Extranjera

    Contextos educativos: Revista de educación, Núm. 6, pp. 203-212

  13. El estudio literario de la narración breve y su utilización en el contexto docente

    Universidad de La Rioja

  14. El itinerario interior: le Pellerin spirituel de Saint-Jacques

    El texto como encrucijada: estudios franceses y francófonos

  15. El juego intelectual: ironía y textualidad en las narraciones breves de Vladimir Nabokov

    Universidad de La Rioja

  16. El proceso de la memoria en relación con la enseñanza/aprendizaje del francés como lengua extranjera

    El texto como encrucijada: estudios franceses y francófonos

  17. El texto como encrucijada: estudios franceses y francófonos

    Universidad de La Rioja

  18. El valor de los numerales en el ámbito publicitario del perfume

    El texto como encrucijada: estudios franceses y francófonos

  19. High-level metonymy and linguistic structure

    In Inchaurralde, C. and Florén, C. (eds.). Interaction and Cognition in Linguistics; Frankfurt and New York: Peter Lang (PUBLISHING GROUP PETER LANG), pp. 189-210

  20. High-level modal metonymies in English and SpanishGrounding, semantic motivation, and conceptual interaction

    Jezikoslovlje, Vol. 1, Núm. 4, pp. 103-120