Publicaciones en las que colabora con Soraya Moreno Espinosa (13)

2014

  1. Knowledge of Form and Meaning

    Dimensions of Vocabulary Knowledge. (Palgrave Macmillan), pp. 60-72

2011

  1. Evaluación del vocabulario en redacciones escritas por aprendices de inglés como L2 a través de la tecnología

    Evaluación del vocabulario en redacciones escritas por aprendices de inglés como L2 a través de la tecnología

2006

  1. Computer assisted focus on form to minimise lexical errors in young learners

    Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, Núm. 16, pp. 3-16

  2. Lexical errors in the written production of young ESL beginner learners: sex differences

    Adquisición y enseñanza de lenguas en contextos plurilingües: ensayos y propuestas aplicadas

2005

  1. Applying the famework for second language vocabulary assessment to WordsmithTools

    Interlingüística, Núm. 16, pp. 803-811

  2. CLIL Online: From Theory to Practice

    APAC of News, Vol. 54, pp. 50-56

  3. Differences in the Written Production of Young Spanish and German Learners: Evidence from Lexical Errors in a Composition

    BELLS: Barcelona english language and literature studies, Núm. 14, pp. 5

  4. LEX30 and P_LEX: Two Electronic Vocabulary Assessing Instruments for EFL/ESL Teachers 1

    Panorama de las lenguas en enseñanza superior: ACLES 2005 : 19, 20 y 21 de mayo 2005

  5. Lex30 and P_Lex: Two Electronic Vocabulary Assessing Instruments for EFL/ESL Teachers

    Panorama de las lenguas en la enseñanza superior (Universidad Antonio Nebrija), pp. 308-318

  6. Promoting English vocabulary research in primary and secondary education: test review and test selection criteria

    ES: Revista de filología inglesa, Núm. 26, pp. 171-188

  7. Responding to different composition topics: a quantitative analysis of lexical error production

    Glosas didácticas: revista electrónica internacional de didáctica de las lengua y sus culturas, Núm. 13

  8. Using Lex30 to measure the L2 productive vocabulary of Spanish primary learners of EFL

    VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, Núm. 2, pp. 27-44