Department
Economía y Empresa
Publications (88) Publications in which a researcher has participated
2019
-
Cooking a Research Project: New Trends in the Kitchen and in Scientific Policies
BioEssays, Vol. 41, Núm. 5
-
Does the generation of flow experience affect to consumer behaviour in fashion products
XXXI Congreso Internacional de Marketing AEMARK 2019
-
Does the environmental impact of ISO 14001 vary across countries? The contingent role of country features
19th Annual Conference of the European Academy of Management (EURAM 2019). Exploring the Future of Management
-
Cultura, liderazgo y conocimiento. Hacia la diversidad en las organizaciones educativas
Formación en competencias a lo largo de la vida y diversidad educativa [Recurso electrónico]
-
Capital psicológico de los alumnos de GADE. Influencia sobres sus "Habilidades de Empleabilidad"
XXIX Jornadas Hispanolusas de Gestión Científica. Emprendimiento, Estrategia y Conocimiento (Resúmenes)
-
Análisis de los efectos sinérgicos de las barreras a la exportación
XXIX Jornadas Hispanolusas de Gestión Científica. Emprendimiento, Estrategia y Conocimiento (Resúmenes)
-
Análisis de empleabilidad y detección de necesidades formativas en la innovación docente en el Grado en Turismo
Innovación docente e investigación en Ciencias Sociales, Económicas y Jurídicas (Dykinson), pp. 263-274
-
Does the product test really make a difference? Evidence from the launch of a new wine
Food Quality and Preference, Vol. 71, pp. 422-430
-
Disposición inadecuada de medicamentos por pacientes o consumidores en su hogar: Una revisión sistemática
Gaceta Medica de Caracas, Vol. 127, Núm. 2, pp. 108-122
-
Developing new “Professionals”: Service learning in marketing as an opportunity to innovate in higher education
Studies in Educational Evaluation, Vol. 60, pp. 163-169
-
Design, process and commercial benefits gained from AMT
Journal of Manufacturing Technology Management, Vol. 31, Núm. 2, pp. 330-352
-
Cross-cultural study about cyborg market acceptance: Japan versus Spain
European Research on Management and Business Economics, Vol. 25, Núm. 3, pp. 129-137
-
Consumers’ behaviour in fast-food restaurants: a food value perspective from Spain
British Food Journal, Vol. 121, Núm. 2, pp. 386-399
-
Consumer attitudes towards mobile advertising: An updated vision
International Journal of Internet Marketing and Advertising, Vol. 13, Núm. 3, pp. 235-252
-
Clasificación de las empresas familiares en base a sus valores
Cuadernos de economía: Spanish Journal of Economics and Finance, Vol. 42, Núm. 118, pp. 70-80
-
Características de las compensaciones de los hoteles pymes de Villavicencio, Colombia.
Revista Facultad de Ciencias Contables, Económicas y Administrativas - FACCEA: FACCEA, Vol. 9, Núm. 1, pp. 20-29
-
Cambios regulatorios y ecosistema emprendedor y de innovación de las startups
Anuario de Capital Riesgo, Núm. 2019, pp. 79-132
-
Assessing a learning organization model: A teacher’s perspective
Management in Education, Vol. 33, Núm. 1, pp. 21-31
-
Análisis estratégico sobre la migración del talento en el ámbito de la Unión Europea
Acciones e investigaciones sociales, Núm. 40, pp. 173-191
-
A systematic review of sovereign connectedness on emerging economies
International Review of Financial Analysis, Vol. 62, pp. 157-163