Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Rey Juan Carlos (34)

2024

  1. Consumer acceptance of robotic surgeons in health services

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

2022

  1. El juicio ético en el dilema del showroomer: actuaciones para evitar fugas en las ventas

    Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery

  2. LApSretail: Laboratorio aprendizaje-servicio en marketing para el impulso de TFG sobre comercio local

    Jornada de Innovación docente de la Universidad de La Rioja 2021: #InnovaDocenteUR: libro de resúmenes

  3. Proposal for modeling social robot acceptance by retail customers: CAN model + technophobia

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 64

2021

  1. Assessment of ethical on the intention to use of wearables

    Moving technology ethics at the forefront of society, organisations and governments

  2. Editorial: Omnichannel Customer Behavior: New Questions in the Age of Agility

    Frontiers in Psychology

  3. From wearable to insideable: Is ethical judgment key to the acceptance of human capacity-enhancing intelligent technologies?

    Computers in Human Behavior, Vol. 114

  4. Laboratorio Aprendizaje-Servicio en marketing LapSretail

    Avances en educación superior e investigación: Volumen I

  5. Mobile-assisted Showroomers, Competitive or Loyal?

    Moving technology ethics at the forefront of society, organisations and governments

2020

  1. El proceso de comunicación con adolescentes

    Desafíos y oportunidades para el desarrollo y la atención integral de adolescente: propuestas multidisciplinares en entornos globales (Wolters Kluwer España), pp. 173-190

2018

  1. Catadores expertos versus consumidores: fuentes de identificación de beneficios en el mercado del vino

    Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería

  2. Do you want to be a cyborg? The moderating effect of ethics on neural implant acceptance

    Computers in Human Behavior, Vol. 85, pp. 43-53