Assessing the moderating effect of the end user in consumer behavior: the acceptance of technological implants to increase innate human capacities

  1. Pelegrín-Borondo, J. 1
  2. Reinares-Lara, E. 2
  3. Olarte-Pascual, C. 1
  4. Garcia-Sierra, M. 13
  1. 1 Universidad de La Rioja
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    Universidad de La Rioja

    Logroño, España

    ROR https://ror.org/0553yr311

  2. 2 Universidad Rey Juan Carlos
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    Universidad Rey Juan Carlos

    Madrid, España

    ROR https://ror.org/01v5cv687

  3. 3 Universitat Autònoma de Barcelona
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    Universitat Autònoma de Barcelona

    Barcelona, España

    ROR https://ror.org/052g8jq94

Revista:
Frontiers in Psychology

ISSN: 1664-1078

Año de publicación: 2016

Volumen: 7

Número: 132

Páginas: 1-7

Tipo: Artículo

DOI: 10.3389/FPSYG.2016.00132 SCOPUS: 2-s2.0-84982193894 WoS: WOS:000370553500001 GOOGLE SCHOLAR

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Repositorio institucional: lock_openAcceso abierto Editor