Liburu kapituluak (15) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2011

  1. Análisis multimodal de los nombres de vino de la DOC Rioja. Estudio de algunos casos

    Vino y alimentación: Innovación y nuevas tendencias (Estudios multidisciplinares) (Universidad de La Rioja), pp. 41-50

  2. Belle Epoque

    Directory of World Cinema Spain (Infinity)

  3. Constraints on syntactic alternation: lexical-constructional subsumption in the Lexical-Constructional Model

    Morphosyntactic Alternations in English. Functional and Cognitive Perspectives. London, UK/ Oakville, CT: Equinox; 62-82. (Equinox), pp. 62-82

  4. Contrucciones gramaticales en inglés y español: Un acercamiento cognitivo al aprendizaje y enseñanza de la gramática de lenguas extranjeras

    English for international and intercultural communication: research, innovation and employability across educational curricula : 1st International Conference, 3-4 June, 2011, Faculty of Arts, University of Zaragoza (Prensas de la Universidad de Zaragoza), pp. 25-28

  5. El cuerpo femenino en la narrativa de autoras africanas anglófonas: celebración y vulnerabilidad

    El cuerpo en mente: Versiones del ser desde el pensamiento contemporáneo (UOC), pp. 397-406

  6. Función y evolución de la información textual (normativa) en la etiqueta del vino de Rioja. Análisis cuantitativo y comparativo con la etiqueta bordelesa

    Vino y alimentación: Innovación y nuevas tendencias (Estudios multidisciplinares) (Universidad de La Rioja), pp. 71-100

  7. Illocutionary meaning revisited: Subjective-Transitive constructions in the Lexical-Constructional Model.

    Piotr Stalmaszczyk (ed.) Turning Points in the Philosophy of Language and Linguistics (Łódź Studies in Language), Frankfurt am Main: Peter Lang Verlag; 65-77. ISSN 1437-5281; ISBN 978-3-631-60648-3 (PETER LANG AG), pp. 65-77

  8. La autobiografía de los encuentros interculturales

    English for international and intercultural communication: research, innovation and employability across educational curricula : 1st International Conference, 3-4 June, 2011, Faculty of Arts, University of Zaragoza (Prensas de la Universidad de Zaragoza), pp. 143-144

  9. Lexical Errors in the Written Compositions of Greek Students of Spanish

    Language, Learning and Teaching (ATINER), pp. 45-52

  10. Lexical-constructional subsumption in resultative constructions in English

    Cognitive Linguistics between Universality and Variation

  11. Living with CLIL

    English for international and intercultural communication: research, innovation and employability across educational curricula : 1st International Conference, 3-4 June, 2011, Faculty of Arts, University of Zaragoza (Prensas de la Universidad de Zaragoza), pp. 111-112

  12. Metonymy and cognitive operations

    Defining Metonymy in Cognitive Linguistics: Towards a Consensus View

  13. Modelos cognitivos, motivación y enseñanza del inglés como segunda lengua

    English for international and intercultural communication: research, innovation and employability across educational curricula : 1st International Conference, 3-4 June, 2011, Faculty of Arts, University of Zaragoza (Prensas de la Universidad de Zaragoza), pp. 21-24

  14. Morphological relatedness and zero alternation in Old English

    Morphosyntactic alternations in English (Equinox), pp. 339-362

  15. Surprise. The poetics of the unexpected

    CONVERGENT APPROACHES TO MEDIAEVAL ENGLISH LANGUAGE AND LITERATURE: SELECTED PAPERS FROM THE 22ND CONFERENCE OF SELIM