Publicaciones (107) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. A Brief Study of Factors That Influence in the Wearables and Insideables Consumption in Mexican Society

    Paradigm Shifts in ICT Ethics: proceedings of the ETHICOMP* 2020

  2. A-tienda: dirección y gestión del punto de venta

    Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC

  3. ADVANCED MULTIMEDIA IMPLEMENTATION OF CIRCULAR ECONOMY PILLS IN THE CLASSROOM, FOSTERING MULTIDISCIPLINARY, COLLABORATIVE LEARNING AND PROFESSIONALIZATION

    ICERI Proceedings

  4. ADVANCED MULTIMEDIA IMPLEMENTATION OF CIRCULAR ECONOMY PILLS IN THE CLASSROOM, FOSTERING MULTIDISCIPLINARY, COLLABORATIVE LEARNING AND PROFESSIONALIZATION

    EDULEARN Proceedings

  5. Absentismo de los estudiantes de gade: factores de influencia

    XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica: cooperação transfronteiriça. Desenvolvimento e coesão territorial. Livro de resumos

  6. Adopting Wearables and Insideables Technologies: What Is the Main Factor Influencing in Mexican Youngsters?

    Societal Challenges in the Smart Society

  7. An analysis of factors that influence the decision to export: perspective of Brazilian companies

    Academia Revista Latinoamericana de Administracion, Vol. 34, Núm. 1, pp. 43-58

  8. An emotion-based typology of wine consumers

    Food Quality and Preference, Vol. 79

  9. Análisis económico-financiero de la tienda como empresa

    A-tienda: dirección y gestión del punto de venta (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 91-110

  10. Assessment of the quality of antibiotics prescription in a regional health system

    Revista Clínica Española

  11. Autoevaluación y mejora del rendimiento académico

    Edunovatic 2020. Conference Proceedings: 5th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 10 - 11, 2020

  12. Availability of biological cancer drugs under research: Registration and price in Brazil, Colombia, and Mexico

    Physis, Vol. 30, Núm. 4, pp. 1-22

  13. Capítulo 40. La necesidad de fomentar las empresas de alto potencial (scale ups)

    Covid 19: conflictos jurídicos actuales y desafíos (Wolters Kluwer España), pp. 725-742

  14. Características iniciales de las políticas de control de la pandemia de Covid-19 en América Latina

    Gaceta Medica de Caracas, Vol. 128, Núm. 2, pp. 207-216

  15. Comercio minorista omnicanal

    A-tienda: dirección y gestión del punto de venta (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 111-128

  16. Commuting and self-employment in Western Europe

    Journal of Transport Geography, Vol. 88

  17. Comparison of spa choice between wellness tourists and healthcare/medical tourists

    Healthcare (Switzerland), Vol. 8, Núm. 4

  18. Comunicación comercial

    A-tienda: dirección y gestión del punto de venta (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 255-292

  19. Comunicación personal y técnicas de venta

    A-tienda: dirección y gestión del punto de venta (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 227-253

  20. Conductucas eWOM: ¿qué factores contribuyen en la creación, búsqueda y/o transmisión de información en RR.SS.?

    XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica: cooperação transfronteiriça. Desenvolvimento e coesão territorial. Livro de resumos