Publicaciones en las que colabora con Alfonso Jesús Gil López (4)

2020

  1. The effect of organisational context on group work: evidence in the Rioja wine industry in Spain

    International Journal of Wine Business Research, Vol. 33, Núm. 1, pp. 28-46

2016

  1. Posibles medidas destinadas a mejorar la eficiencia de las acciones de RSC: ¿mensaje social o medioambiental? ¿Certificarse como empresa socialmente responsable?

    II Congreso Internacional de Trabajo Social (CIFETS) y XI Congreso de Facultades y Escuelas de Trabajo. Respuestas Transdisciplinares en una Sociedad Global: Derechos Humanos e Innovación Social. Logroño 20 a 22 de abril de 2016

2015

  1. Asymmetrical emotions to wine PDO Rioja and consumer behavior: age acts as moderator variable?

    Proceedings of the 2nd International Symposium on Partial Least Squares Path Modeling: The Conference for PLS Users. 16 June 2015 - 19 June 2015, Seville, Spain

  2. Effects of positive and negative emotions about customer satisfaction and purchase intentions: the moderating role of age

    XXVII Congreso de Marketing AEMARK 2015. Pamplona, 9-11 septiembre 2015