Publicaciones en las que colabora con Joaquín Bienvenido Ordieres Mere (51)

2021

  1. Efectos académicos de una enseñanza mixta versus metodología única centrada en el profesor y enfoques de aprendizaje

    Revista de educación, Núm. 392, pp. 123-154

  2. Enseñanza telemática en contextos presenciales universitarios: grado de aceptación de estudiantes de ingeniería

    Enseñanza telemática en contextos presenciales universitarios: grado de aceptación de estudiantes de ingeniería

2020

  1. BIM AND SPANISH HIGHER EDUCATION

    14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020)

  2. Effects of students' factors on their academic results in a virtual experience for project management learning

    14th international technology, education and development conference (inted2020)

  3. Improving the feeder shoe design of an eccentric tablet press machine

    Powder Technology, Vol. 372, pp. 542-562

  4. Numerical modeling for simulation of compaction of refractory materials for secondary steelmaking

    Materials, Vol. 13, Núm. 1

2019

  1. A Model for Competence E-Assessment and Feedback in Higher Education

    Handbook of research on E-assessment in higher education (Information Science Reference), pp. 295-311

  2. Gamificación para la docencia en Ingeniería

    Gamificación para la docencia en Ingeniería

  3. Predicting students’ performance in a virtual experience for project management learning

    CSEDU 2019 - Proceedings of the 11th International Conference on Computer Supported Education

2017

  1. An online assessment & feedback approach in project management learning

    CSEDU 2017 - Proceedings of the 9th International Conference on Computer Supported Education

  2. Evaluación de competencias en un entorno de aprendizaje en dirección de proyectos

    Evaluación de competencias en un entorno de aprendizaje en dirección de proyectos

  3. Un modelo de evaluación de competencias y retroalimentación en educación superior de ingeniería

    Actas XVIII Congreso Internacional de Investigación Educativa: interdisciplinariedad y transferencia (AIDIPE, 2017)

2016

  1. An analytical method for measuring competence in project management

    British Journal of Educational Technology, Vol. 47, Núm. 6, pp. 1324-1339

  2. Learning project management skills in engineering through a transversal coordination model

    International Journal of Engineering Education, Vol. 32, Núm. 2, pp. 894-904

  3. Student evaluation of a virtual experience for project management learning: An empirical study for learning improvement

    Computers and Education, Vol. 102, pp. 172-187

2015

  1. Competence assessment framework for project management learners and practitioners

    Communications in Computer and Information Science, pp. 225-241