Publicaciones (68) Publicaciones de Emma Juaneda Ayensa

2024

  1. Key players in renewable energy and artificial intelligence research

    EAI Endorsed Transactions on Energy Web, Vol. 11, pp. 1-10

  2. Local Tourist Shopping: How Purchases in a Destination Can Contribute to Sustainability

    Sustainable Tourism: Frameworks, Practices, and Innovative Solutions (Springer International Publishing), pp. 129-150

  3. Valoración del grado de satisfacción del servicio de ayuda a domicilio

    Trabajo social, políticas públicas y retos sociales: Perspectivas analíticas en tiempos volátiles (Universidad de La Rioja), pp. 139-154

  4. Why do you want an organic coffee? Self-care vs. world-care: A new SOR model approach to explain organic product purchase intentions of Spanish consumers

    Food Quality and Preference, Vol. 118

2023

  1. Identificación de factores claves para la incorporación del comercio minorista en el desarrollo de la economía circular

    Innovación en las organizaciones: una perspectiva desde Iberoamérica, después de la pandemia (Universidad de Xalapa), pp. 182

  2. Implantación de la agenda 2030 de naciones unidas en la universidad

    Innovación en las organizaciones: una perspectiva desde Iberoamérica, después de la pandemia (Universidad de Xalapa), pp. 377

2022

  1. Facilitando la transversalización de los ODS en las Universidades: Proyecto SDGs4U

    Jornadas de Innovación Docente UR-CRIE 2022: #InnovaDocenteUR : Libro de resúmenes

  2. Tourist Shopping Journey

    Encyclopedia of Tourism Management and Marketing (Edward Elgar Publishing), pp. 522-524

2021

  1. About the Apollonian and the Dionysian: Dialogues Between Music and Wine in the Spanish Social Context

    PROCEEDINGS OF THE WORLDWIDE MUSIC CONFERENCE 2021, VOL 2

  2. Assessing the moderating effect of COVID-19 on intention to use smartphones on the tourist shopping journey

    Tourism Management, Vol. 87

  3. Calidad y mejora en los centros escolares

    Formación docente y desarrollo de competencias en el profesorado: hacia un modelo para la calidad educativa (Wolters Kluwer España), pp. 271-299

  4. Construyendo puentes a través del APS

    III Encuentro de Investigadores e Investigadoras en Trabajo Social y Servicios Sociales: Universidad de La Rioja, 22 y 23 de noviembre de 2021 : libro de resúmenes

  5. Ethic Reflection on the Tourist Shopping Journey: Effects of COVID-19

    [New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021

  6. The smartphone: The tourist's on-site shopping friend. An extended cognitive, affective, normative model

    Telematics and Informatics, Vol. 61

  7. Tourist purchases in a destination: what leads them to seek information from digital sources?

    European Journal of Management and Business Economics, Vol. 30, Núm. 2, pp. 243-260

  8. Unified Theory of Acceptance and Use of Social Apps: (UTAU-SA): The Role of Technology in the Promotion of Recycling Behavior

    Communications in Computer and Information Science

2020

  1. De Bruin, A.; Teasdale, S. (ed.), A Research Agenda for Social Entrepreneurship, Edward Elgar Publishing, Cheltenham, UK, and Northampton, USA, 2019, pp. 183, bibliography, index, US $131.96

    VOLUNTAS: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations, Vol. 32, Núm. 1, pp. 182-183

  2. Desafíos y oportunidades para el desarrollo y la atención integral de adolescente: propuestas multidisciplinares en entornos globales dir.

    Wolters Kluwer España

  3. El cerebro adolescente y los riesgos para su adecuado desarrollo

    Desafíos y oportunidades para el desarrollo y la atención integral de adolescente: propuestas multidisciplinares en entornos globales (Wolters Kluwer España), pp. 37-52

  4. Emerging cyborg products: An ethical market approach for market segmentation

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 55