Emma
Juaneda Ayensa
PROFESORA TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones (68) Publicaciones de Emma Juaneda Ayensa
2024
-
Key players in renewable energy and artificial intelligence research
EAI Endorsed Transactions on Energy Web, Vol. 11, pp. 1-10
-
Local Tourist Shopping: How Purchases in a Destination Can Contribute to Sustainability
Sustainable Tourism: Frameworks, Practices, and Innovative Solutions (Springer International Publishing), pp. 129-150
-
Valoración del grado de satisfacción del servicio de ayuda a domicilio
Trabajo social, políticas públicas y retos sociales: Perspectivas analíticas en tiempos volátiles (Universidad de La Rioja), pp. 139-154
-
Why do you want an organic coffee? Self-care vs. world-care: A new SOR model approach to explain organic product purchase intentions of Spanish consumers
Food Quality and Preference, Vol. 118
2023
-
Identificación de factores claves para la incorporación del comercio minorista en el desarrollo de la economía circular
Innovación en las organizaciones: una perspectiva desde Iberoamérica, después de la pandemia (Universidad de Xalapa), pp. 182
-
Implantación de la agenda 2030 de naciones unidas en la universidad
Innovación en las organizaciones: una perspectiva desde Iberoamérica, después de la pandemia (Universidad de Xalapa), pp. 377
2022
-
Facilitando la transversalización de los ODS en las Universidades: Proyecto SDGs4U
Jornadas de Innovación Docente UR-CRIE 2022: #InnovaDocenteUR : Libro de resúmenes
-
Tourist Shopping Journey
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing (Edward Elgar Publishing), pp. 522-524
2021
-
About the Apollonian and the Dionysian: Dialogues Between Music and Wine in the Spanish Social Context
PROCEEDINGS OF THE WORLDWIDE MUSIC CONFERENCE 2021, VOL 2
-
Assessing the moderating effect of COVID-19 on intention to use smartphones on the tourist shopping journey
Tourism Management, Vol. 87
-
Calidad y mejora en los centros escolares
Formación docente y desarrollo de competencias en el profesorado: hacia un modelo para la calidad educativa (Wolters Kluwer España), pp. 271-299
-
Construyendo puentes a través del APS
III Encuentro de Investigadores e Investigadoras en Trabajo Social y Servicios Sociales: Universidad de La Rioja, 22 y 23 de noviembre de 2021 : libro de resúmenes
-
Ethic Reflection on the Tourist Shopping Journey: Effects of COVID-19
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
-
The smartphone: The tourist's on-site shopping friend. An extended cognitive, affective, normative model
Telematics and Informatics, Vol. 61
-
Tourist purchases in a destination: what leads them to seek information from digital sources?
European Journal of Management and Business Economics, Vol. 30, Núm. 2, pp. 243-260
-
Unified Theory of Acceptance and Use of Social Apps: (UTAU-SA): The Role of Technology in the Promotion of Recycling Behavior
Communications in Computer and Information Science
2020
-
De Bruin, A.; Teasdale, S. (ed.), A Research Agenda for Social Entrepreneurship, Edward Elgar Publishing, Cheltenham, UK, and Northampton, USA, 2019, pp. 183, bibliography, index, US $131.96
VOLUNTAS: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations, Vol. 32, Núm. 1, pp. 182-183
-
Desafíos y oportunidades para el desarrollo y la atención integral de adolescente: propuestas multidisciplinares en entornos globales
dir.
Wolters Kluwer España
-
El cerebro adolescente y los riesgos para su adecuado desarrollo
Desafíos y oportunidades para el desarrollo y la atención integral de adolescente: propuestas multidisciplinares en entornos globales (Wolters Kluwer España), pp. 37-52
-
Emerging cyborg products: An ethical market approach for market segmentation
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 55