Joaquín Bienvenido Ordieres Mere-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (8)

2021

  1. Efectos académicos de una enseñanza mixta versus metodología única centrada en el profesor y enfoques de aprendizaje

    Revista de educación, Núm. 392, pp. 123-154

  2. Enseñanza telemática en contextos presenciales universitarios: grado de aceptación de estudiantes de ingeniería

    Enseñanza telemática en contextos presenciales universitarios: grado de aceptación de estudiantes de ingeniería

2020

  1. Effects of students' factors on their academic results in a virtual experience for project management learning

    14th international technology, education and development conference (inted2020)

2019

  1. A Model for Competence E-Assessment and Feedback in Higher Education

    Handbook of research on E-assessment in higher education (Information Science Reference), pp. 295-311

2017

  1. Un modelo de evaluación de competencias y retroalimentación en educación superior de ingeniería

    Actas XVIII Congreso Internacional de Investigación Educativa: interdisciplinariedad y transferencia (AIDIPE, 2017)

2015

  1. Competence assessment framework for project management learners and practitioners

    Communications in Computer and Information Science, pp. 225-241

2014

  1. Cross-analysis of transversal competences in project management

    CSEDU 2014 - Proceedings of the 6th International Conference on Computer Supported Education, pp. 34-41