Clara Isabel
Tejada Garrido
Universidad Internacional de Valencia
Valencia, EspañaUniversidad Internacional de Valencia-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (10)
2024
-
Evaluation of the impact of “speak out” and “human libraries” educational methodologies on nursing students' attitudes toward immigration
Frontiers in Public Health, Vol. 12
2023
-
Factors related with nursing students’ health literacy: a cross sectional study
Frontiers in Public Health, Vol. 11
-
Intoxi-Pódcast: una colección de pódcast sobre cuidados alpaciente intoxicado
Jornadas de Innovación Docente UR-CRIE 2023: Libro de resúmenes
-
Perception of patient safety culture among nursing students: A cross-sectional study
Nursing Open, Vol. 10, Núm. 12, pp. 7596-7602
-
Physiotherapists’ ethical behavior in professional practice: a qualitative study
Frontiers in Medicine, Vol. 10
-
Quality of Life after Radical Prostatectomy: A Longitudinal Study
Nursing Reports, Vol. 13, Núm. 3, pp. 1051-1063
-
Spanish version of the Heart Failure Somatic Perception Scale (HFSPS v.3) – psychometric properties
Frontiers in Cardiovascular Medicine, Vol. 10
2022
-
A Cohort Study in Intensive Care Units: Health Decisions Related to Blood Transfusion during the COVID-19 Pandemic
Journal of Clinical Medicine, Vol. 11, Núm. 15
-
Clinical and Epidemiological Approach to Delirium in an Acute Care Unit: A Cross-Sectional Study
International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 15
-
La educación médica basada en la simulación (EMBS) como herramienta de resolución de problemas y situaciones críticas en Salud.
La educación médica basada en la simulación (EMBS) como herramienta de resolución de problemas y situaciones críticas en Salud.