Publikationen, an denen er mitarbeitet Cristina Olarte Pascual (31)

2023

  1. Identificación de factores claves para la incorporación del comercio minorista en el desarrollo de la economía circular

    Innovación en las organizaciones: una perspectiva desde Iberoamérica, después de la pandemia (Universidad de Xalapa), pp. 182

2022

  1. Facilitando la transversalización de los ODS en las Universidades: Proyecto SDGs4U

    Jornadas de Innovación Docente UR-CRIE 2022: #InnovaDocenteUR : Libro de resúmenes

2020

  1. Exploring tourists’ intention to use smartphones when shopping in a destination

    XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica: cooperação transfronteiriça. Desenvolvimento e coesão territorial. Livro de resumos

  2. Tourist Shopping Tracked: Ethic Reflexion

    Paradigm Shifts in ICT Ethics: proceedings of the ETHICOMP* 2020

  3. Towards the smart tourism destination: Key factors in information source use on the tourist shopping journey

    Tourism Management Perspectives, Vol. 36

2019

  1. Developing new “Professionals”: Service learning in marketing as an opportunity to innovate in higher education

    Studies in Educational Evaluation, Vol. 60, pp. 163-169

  2. Omnichannel shopper segmentation in the fashion industry

    Journal of Promotion Management, Vol. 25, Núm. 5, pp. 681-699

  3. The “right” wine taster: Identifying individuals high in emergent nature to develop new market-oriented products

    British Food Journal, Vol. 121, Núm. 3, pp. 675-696

  4. Tourist shopping and omnichanneling

    Multilevel Approach to Competitiveness in the Global Tourism Industry (IGI Global), pp. 87-97

2018

  1. Alternativas a la publicidad tradicional: Lovisual, un evento de éxito

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 17, pp. 72-89

  2. Catadores expertos versus consumidores: fuentes de identificación de beneficios en el mercado del vino

    Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería

  3. Incorporación de los Objetivos de Desarrollo Sostenibles en los planes de estudio de la UR

    Incorporación de los Objetivos de Desarrollo Sostenibles en los planes de estudio de la UR

  4. Key factors for in-store smartphone use in an omnichannel experience: Millennials vs. nonmillennials

    Complexity, Vol. 2018

  5. The role of technology in an omnichannel physical store: Assessing the moderating effect of gender

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 22, Núm. 1, pp. 63-82