Cátedra UNESCO Ciudadanía Democrática y Libertad Cultural
UNESCOUR
Universidad de Navarra
Pamplona, EspañaUniversidad de Navarra-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (8)
2022
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El desarrollo de la oncología en La Rioja (1986-2015): ¿una apuesta política y estratégica?
Ciencia, medicina y ley: XVIII Congreso de la Sociedad Española de Historia de la Medicina : (València, 15-17 de junio de 2022)
2018
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Implementation of a multidisciplinary psychoeducational intervention for Parkinson's disease patients and carers in the community: Study protocol
BMC Family Practice, Vol. 19, Núm. 1
2017
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Core elements to understand and improve coping with Parkinson's disease in patients and family carers: A focus group study
Journal of Advanced Nursing, Vol. 73, Núm. 11, pp. 2609-2621
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Estrategias psicosociales para fortalecer el afrontamiento de la enfermedad de Parkinson: perspectiva de pacientes, familiares y profesionales sociosanitarios = Psychosocial strategies to strengthen the coping with Parkinson's disease: Perspectives from patients, family carers and healthcare professionals
Atencion Primaria, Vol. 49, Núm. 4, pp. 214-223
2016
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Factors influencing psychosocial adjustment and quality of life in Parkinson patients and informal caregivers
Quality of Life Research, Vol. 25, Núm. 8, pp. 1959-1968
2015
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Living with chronic illness in adults: a concept analysis
Journal of Clinical Nursing, Vol. 24, Núm. 17-18, pp. 2357-2367
2014
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La escuela 2.0: reflexiones en torno a su eficacia en los centros educativos de La Rioja
Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 17, Núm. 1, pp. 243-270
2013
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Valoraciones del profesorado del área de Fresno (California Central) sobre la influencia de la tecnología móvil en el aprendizaje de sus estudiantes
Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, Vol. 19, Núm. 2