Coordinación y evaluación de competencias en el Área de "Teoría de la literatura y Literatura comparada" (Grado en Lengua y Literatura Hispánica)

  1. Aurora Martínez Ezquerro
Book:
FECIES 2013: X Foro Internacional sobre Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior
  1. María Teresa Ramiro Sánchez (coord.)
  2. Tamara Ramiro Sánchez (coord.)
  3. María Paz Bermúdez Sánchez (coord.)

Publisher: Asociación Española de Psicología Conductual AEPC

ISBN: 978-84-697-0237-6

Year of publication: 2014

Pages: 303-308

Congress: Foro sobre la Evaluación de la Calidad de la Educación Superior y de la Investigación (10. 2013. Granada)

Type: Conference paper

beta Ver similares en nube de resultados

Abstract

The challenges in Spanish University allow reflection and change of activity because it helps the adjustment to the teaching context. At the University of La Rioja, the coexistence of different curricula changes are made based method teaching coordination of old and new subjects in the same area. This chapter shows the stages of teaching innovation project. Surveys of teachers and students show the importance of work is coordinated this aspect of the program increased the quality and facilitated their gradual adaptation to the EEES.