Coordinación y evaluación de competencias en el Área de "Teoría de la literatura y Literatura comparada" (Grado en Lengua y Literatura Hispánica)
- María Teresa Ramiro Sánchez (coord.)
- Tamara Ramiro Sánchez (coord.)
- María Paz Bermúdez Sánchez (coord.)
Verlag: Asociación Española de Psicología Conductual AEPC
ISBN: 978-84-697-0237-6
Datum der Publikation: 2014
Seiten: 303-308
Kongress: Foro sobre la Evaluación de la Calidad de la Educación Superior y de la Investigación (10. 2013. Granada)
Art: Konferenz-Beitrag
beta Ver similares en nube de resultadosZusammenfassung
The challenges in Spanish University allow reflection and change of activity because it helps the adjustment to the teaching context. At the University of La Rioja, the coexistence of different curricula changes are made based method teaching coordination of old and new subjects in the same area. This chapter shows the stages of teaching innovation project. Surveys of teachers and students show the importance of work is coordinated this aspect of the program increased the quality and facilitated their gradual adaptation to the EEES.