Buchkapitel (8) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2013

  1. "Soy ateo gracias a Dios". Interés didáctico de algunas peliculas de Buñuel en una sociedad laica

    Aportaciones para una educación lingüística y literaria en el siglo XXI (Grupo Editorial Universitario (GEU Editorial))

  2. Autonomy in Language Learning: Getting Learners Actively Involved

    Autonomy in Language Learning: Getting Learners Actively Involved (IATEFL Learner Autonomy SIG)

  3. Hyperrealism in Words: Lisa Moore and the Ethics of Intensity

    Literature and Interarts: Critical Essays (Universidad de La Rioja), pp. 99-128

  4. Introduction: Literature, The Arts and the Poetics of Percolation

    Literature and Interarts: Critical Essays (Universidad de La Rioja), pp. 15-28

  5. La construcción reduplicativa de base léxica en español: un estudio preliminar para estudiantes de español como L2

    Konstruktionsgrammatik in den romanischen Sprachen (PETER LANG AG)

  6. Meaning construction, meaning interpretation and formal expression in the Lexical Constructional Model

    Linking constructions into functional linguistics: The role of constructions in RRG grammars (John Benjamins), pp. 232-270

  7. Metaphor use in advertising

    Philosophical Perspectives on Metaphor Use (Cambridge Scholars Publishing), pp. 67-82

  8. Propuesta de nuevos contenidos docentes para asignaturas de Francés Técnico (Titulaciones universitarias de Ingeniería y de Arquitectura)

    Aportaciones para una educación lingüística y literaria en el siglo XXI (Grupo Editorial Universitario (GEU Editorial))