Ciencias de la Educación
Departamento
Universitat Jaume I
Castelló de la Plana, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universitat Jaume I (8)
2024
-
Assessing Emotional Distress in Adolescents: Psychometrics of the Spanish Version of the Social Emotional Distress Scale-Secondary
Child and Youth Care Forum, Vol. 53, Núm. 2, pp. 367-387
2023
-
Do healthy habits regulate the relationship between psychosocial dysfunction by COVID-19 and bidimensional mental health?
Journal of Health Psychology, Vol. 28, Núm. 5, pp. 462-476
-
Experience sampling methods for the personalised prediction of mental health problems in Spanish university students: protocol for a survey-based observational study within the PROMES-U project
BMJ open, Vol. 13, Núm. 7, pp. e072641
-
Socio-emotional strengths against psychopathology and suicidal ideation in fear of COVID-19
Current Psychology, Vol. 42, Núm. 12, pp. 10344-10354
2022
-
Fear of COVID-19 and emotional dysfunction problems: Intrusive, avoidance and hyperarousal stress as key mediators
World Journal of Psychiatry, Vol. 12, Núm. 8, pp. 1088-1101
2021
-
Short Form of the Pediatric Symptom Checklist-Youth Self-Report (PSC-17-Y): Spanish Validation Study
Journal of Medical Internet Research, Vol. 23, Núm. 12
-
Tratamientos Psicológicos Empíricamente Apoyados Para Adultos: Una Revisión Selectiva
Psicothema, Vol. 33, Núm. 2, pp. 188-197
2013
-
Evaluación de la competencia mediática: las entrevistas y grupos de discusión
Creando redes, estableciendo sinergias: la contribución de la investigación a la educación : I Simposio internacional REUNI+D