Francisco Javier
Antoñanzas Torres
Chercheur dans le période 2014-2019
Alpha Verónica
Pernía Espinoza
PROFESORA TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec Alpha Verónica Pernía Espinoza (10)
2018
-
A review of makerspaces for stem degrees and the UR-Maker experience
EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain)
-
Estrategias de motivación basadas en PBL, GAMING, SBL y Herramientas OPEN-SOURCE para la docencia en los Grados de Ingeniería
Estrategias de motivación basadas en PBL, GAMING, SBL y Herramientas OPEN-SOURCE para la docencia en los Grados de Ingeniería
-
MOTIVATION STRATEGIES FOR ENGINEERING DEGREES COMBINING PBL, SBL AND GAMING
EDULEARN18: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
-
Stacking ensemble with parsimonious base models to improve generalization capability in the characterization of steel bolted components
Applied Soft Computing Journal, Vol. 70, pp. 737-750
2017
-
Assessment of microproject-based teaching/learning (MicroPBL) experience in industrial engineering degrees
Proceedings of the HEAd’17. 3rd International Conference on Higher Education Advances (Editorial Universitat Politècnica de València), pp. 268-276
-
Metodología basada en máquinas DO-IT-YOURSELF y Microproyectos Internacionales para la docencia en los Grados de ingeniería
Metodología basada en máquinas DO-IT-YOURSELF y Microproyectos Internacionales para la docencia en los Grados de ingeniería
-
Single and blended models for day-ahead photovoltaic power forecasting
Lecture Notes in Computer Science, Vol. 10334 LNCS, pp. 427-434
2015
-
A straightforward implementation of a GPU-accelerated ELM in R with NVIDIA graphic cards
Lecture Notes in Computer Science, Vol. 9121, pp. 656-667
-
DESARROLLO DE “MICRO-PROYECTOS BASADOS EN TECNOLOGÍAS EMERGENTES” MEDIANTE LA COLABORACIÓN CON ENTIDADES INTERNACIONALES DENTRO DE LOS NUEVOS GRADOS DE INGENIERÍA. 3º ETAPA.
DESARROLLO DE “MICRO-PROYECTOS BASADOS EN TECNOLOGÍAS EMERGENTES” MEDIANTE LA COLABORACIÓN CON ENTIDADES INTERNACIONALES DENTRO DE LOS NUEVOS GRADOS DE INGENIERÍA. 3º ETAPA.
-
Data mining teaching throughout cards game competition
1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD'15)