L’autoavaluació de l’aprenentatge clínic com instrument de reflexió i creixement acadèmic?
- Carlos Nebot Bergua 1
- Núria Roca i Caparà 1
- 1 Campus Docent Sant Joan de Déu
Editorial: Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach ; Universitat de Girona = Universidad de Gerona
ISBN: 978-84-8458-453-7
Año de publicación: 2015
Páginas: 160-165
Congreso: Congreso Internacional UNIVEST (5. 2015. Girona)
Tipo: Aportación congreso
beta Ver similares en nube de resultadosResumen
La titulació del Grau en Infermeria té per objectiu formar estudiants que siguin competents per fer front a situacions de complexitat humana i tecnològica. L’autoavaluació de l’aprenentatge clínic és un instrument que ens permet valorar el grau de reflexió i autocrítica que assoleixen els estudiants. L’objectiu de la comunicació és presentar els resultats de l’autoavaluació i els resultats acadèmics dels estudiants des d’una perspectiva comparada. Els resultats indiquen que no existeix una disparitat significativa entre les qualificacions acadèmiques obtingudes i l’autoavaluació que fan els estudiants, fet que demostra la seva maduresa i autocrítica.