L’autoavaluació de l’aprenentatge clínic com instrument de reflexió i creixement acadèmic?

  1. Carlos Nebot Bergua 1
  2. Núria Roca i Caparà 1
  1. 1 Campus Docent Sant Joan de Déu
Libro:
V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015

Editorial: Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach ; Universitat de Girona = Universidad de Gerona

ISBN: 978-84-8458-453-7

Año de publicación: 2015

Páginas: 160-165

Congreso: Congreso Internacional UNIVEST (5. 2015. Girona)

Tipo: Aportación congreso

beta Ver similares en nube de resultados

Resumen

La titulació del Grau en Infermeria té per objectiu formar estudiants que siguin competents per fer front a situacions de complexitat humana i tecnològica. L’autoavaluació de l’aprenentatge clínic és un instrument que ens permet valorar el grau de reflexió i autocrítica que assoleixen els estudiants. L’objectiu de la comunicació és presentar els resultats de l’autoavaluació i els resultats acadèmics dels estudiants des d’una perspectiva comparada. Els resultats indiquen que no existeix una disparitat significativa entre les qualificacions acadèmiques obtingudes i l’autoavaluació que fan els estudiants, fet que demostra la seva maduresa i autocrítica.