Blended Learningherramientas y estrategias de evaluación
- Raúl Santiago Campión 1
- Ramón Palau Martín 2
-
1
Universidad de La Rioja
info
- 2 Universitat Rovira i Virgili, Tarragona
ISSN: 0210-0630, 2386-6322
Argitalpen urtea: 2021
Zenbakia: 522
Orrialdeak: 112-119
Mota: Artikulua
Beste argitalpen batzuk: Cuadernos de pedagogía
Erreferentzia bibliografikoak
- Amo, D. y Santiago, R. (2017) Learning Analytics. La narración del aprendizaje a través de los datos. Barcelona: Editorial UOC
- Biggs, J.B.y Collis, K.F. (1982). Evaluating the Quality of Learning: The taxonomy. Nueva York: Academic Press.
- Biggs, John. (2005) Calidad del aprendizaje universitario. Narcea
- Nicol, D. J., & Macfarlane-Dick, D. (2006). Formative assessment and self-regulated learning: A model and seven principles of good feedback practice. Studies in Higher Education, 31(2), 199–218.
- Santiago, R. y Bergmann, J. (2018) Aprender al revés. Flipped Learning 3.0 y metodologías activas en el aula. Barcelona: Paidós, 2018