Desarrollo cognitivo y educación
- Sylvia Sastre Riba 1
- Pilar Bretón Sáenz 1
- Francisco Javier Escorza Subero 1
- María Teresa Pascual Sufrate 1
- Vicente Lázaro Ruiz 1
- Natalia Merino Moreno 1
- Yolanda Soares Santos 1
-
1
Universidad de La Rioja
info
Journal:
Contextos educativos: Revista de educación
ISSN: 1575-023X
Year of publication: 2001
Issue: 4
Pages: 9-11
Type: Article
More publications in: Contextos educativos: Revista de educación
Bibliographic References
- Baltes, P. B. (1997). On the incomplete architecture of human ontogeny. American Psychologist, 52, 366-380.
- Karmiloff-Smith, K. y Karmiloff-Smith, A. (1999). Everything your baby would ask. New York: Golden Books.
- Mandler, J. (1998). Babies Think Before Speech. Human Development, 41(2), 116-126.
- Mounoud, P. (1994). Le passage de répresentations partielles à des répresentations d’ensemble. Enfance, 48(1), 5-32
- Plomin, R. y Petrill, S. (1997). Genetics and Intelligence: What’s new? Intelligence, 24(1), 53-78.
- Schaie, K. W. (1994). The course of adult intellectual development. American Psychologist, 49, 304-313.
- Triadó, C.; Martínez, G. y Villar, F. (2000). Psicología del desenvolupament: adolescència, maduresa i senectut. Barcelona: Edicions Universitat de Barcelona.