PBL metodologiaren inplementaziorako proposamena ordenagailu bidezko diseinuaren irakaskuntzan

  1. GARICANO OSINAGA, XABIER
Zuzendaria:
  1. Mikel Garmendia Mujika Zuzendaria

Defentsa unibertsitatea: Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea

Fecha de defensa: 2016(e)ko martxoa-(a)k 04

Epaimahaia:
  1. Félix Sanz Adán Presidentea
  2. Rikardo Mínguez Gabiña Idazkaria
  3. Javier Suárez Quirós Kidea

Mota: Tesia

Teseo: 443656 DIALNET lock_openADDI editor

Laburpena

Ikerketa Tesi honetan proiektuetan oinarritutako ikaskuntzaren proposamen didaktiko bat diseinatu etainplementatzen da, testuinguru partikular batean, Ordenagailu Bidezko Diseinuaren (CAD)irakaskuntzan. Egungo paradigma didaktikoaren bilakaera irakaskuntza aktiboen alde, PBL eta lankidetzaikaskuntzaren bezalako metodologien ikuspuntua jarraituz eta produktu garapenean eta diseinuindustrialeko baldintzapenak aztertuz, CAD trebakuntzaren proposamena plazaratzen da. Txosten honekesperientziaren ebidentzia enpirikoak jasotzen ditu eta proposatzen den planteamendua balioztatu CADikasketan emaitzetan eta metodologia didaktikoak eskatzen eta garatzen dituen gaitasun iraunkorretan,esaterako, talde lana.