Publications (102) Publications in which a researcher has participated

2020

  1. Autoevaluación y mejora del rendimiento académico

    Edunovatic 2020. Conference Proceedings: 5th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 10 - 11, 2020

  2. Adopting Wearables and Insideables Technologies: What Is the Main Factor Influencing in Mexican Youngsters?

    Societal Challenges in the Smart Society

  3. Absentismo de los estudiantes de gade: factores de influencia

    XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica: cooperação transfronteiriça. Desenvolvimento e coesão territorial. Livro de resumos

  4. ADVANCED MULTIMEDIA IMPLEMENTATION OF CIRCULAR ECONOMY PILLS IN THE CLASSROOM, FOSTERING MULTIDISCIPLINARY, COLLABORATIVE LEARNING AND PROFESSIONALIZATION

    ICERI Proceedings

  5. ADVANCED MULTIMEDIA IMPLEMENTATION OF CIRCULAR ECONOMY PILLS IN THE CLASSROOM, FOSTERING MULTIDISCIPLINARY, COLLABORATIVE LEARNING AND PROFESSIONALIZATION

    EDULEARN Proceedings

  6. A Brief Study of Factors That Influence in the Wearables and Insideables Consumption in Mexican Society

    Paradigm Shifts in ICT Ethics: proceedings of the ETHICOMP* 2020

  7. Comunicación personal y técnicas de venta

    A-tienda: dirección y gestión del punto de venta (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 227-253

  8. Comunicación comercial

    A-tienda: dirección y gestión del punto de venta (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 255-292

  9. Comercio minorista omnicanal

    A-tienda: dirección y gestión del punto de venta (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 111-128

  10. Capítulo 40. La necesidad de fomentar las empresas de alto potencial (scale ups)

    Covid 19: conflictos jurídicos actuales y desafíos (Wolters Kluwer), pp. 725-742

  11. Análisis económico-financiero de la tienda como empresa

    A-tienda: dirección y gestión del punto de venta (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 91-110

  12. A-tienda: dirección y gestión del punto de venta

    Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC

  13. Comparison of spa choice between wellness tourists and healthcare/medical tourists

    Healthcare (Switzerland), Vol. 8, Núm. 4

  14. Commuting and self-employment in Western Europe

    Journal of Transport Geography, Vol. 88

  15. Características iniciales de las políticas de control de la pandemia de Covid-19 en América Latina

    Gaceta Medica de Caracas, Vol. 128, Núm. 2, pp. 207-216

  16. Cambios esperados en las funciones administrativas después de la emergencia sanitaria: estudio en directivos de España y Colombia

    Contabilidad y Negocios: Revista del Departamento Académico de Ciencias Administrativas, Vol. 15, Núm. 30, pp. 6-23

  17. Availability of biological cancer drugs under research: Registration and price in Brazil, Colombia, and Mexico

    Physis, Vol. 30, Núm. 4, pp. 1-22

  18. Assessment of the quality of antibiotics prescription in a regional health system

    Revista Clínica Española

  19. An emotion-based typology of wine consumers

    Food Quality and Preference, Vol. 79

  20. An analysis of factors that influence the decision to export: perspective of Brazilian companies

    Academia Revista Latinoamericana de Administracion, Vol. 34, Núm. 1, pp. 43-58