Argitalpenak (132) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2024

  1. Atractivo de las tiendas físicas en la era digital: ¿Por qué las elegimos?

    Cátedra Extraordinaria de Comercio

  2. Ethics unveiled: illuminating the path of ai integration in higher education

    Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21th International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT

  3. Is important the loss of human contact in the acceptance ofsocial robots by retail customers?

    Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21th International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT

  4. Redes sociales, presencia online y otras tendencias digitales en el comercio de Logroño: visión de comerciantes y clientes

    Universidad de La Rioja

2023

  1. Identificación de factores claves para la incorporación del comercio minorista en el desarrollo de la economía circular

    Innovación en las organizaciones: una perspectiva desde Iberoamérica, después de la pandemia (Universidad de Xalapa), pp. 182

  2. The mobile-assisted showroomer’s dilemma: where to buy? Actions to prevent sales leakage

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

  3. The role of cultural identity in acceptance of wine innovations in wine regions

    British Food Journal, Vol. 125, Núm. 3, pp. 869-885

2022

  1. Análisis del comercio local de Logroño mediante la técnica del Cliente Misterioso

    Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery: XXXVI Congreso Anual AEDEM: 1 al 3 de junio de 2022, Pozuelo de Alarcón, Madrid

  2. El juicio ético en el dilema del showroomer: actuaciones para evitar fugas en las ventas

    Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery: XXXVI Congreso Anual AEDEM: 1 al 3 de junio de 2022, Pozuelo de Alarcón, Madrid

  3. Estudio del comercio de Logroño 2022: Visión de comerciantes y clientes

    Cátedra Extraordinaria de Comercio

  4. Facilitando la transversalización de los ODS en las Universidades: Proyecto SDGs4U

    Jornadas de Innovación Docente UR-CRIE 2022: #InnovaDocenteUR : Libro de resúmenes

  5. LApSretail: Laboratorio aprendizaje-servicio en marketing para el impulso de TFG sobre comercio local

    Jornada de Innovación docente de la Universidad de La Rioja 2021: #InnovaDocenteUR: libro de resúmenes

  6. Proposal for modeling social robot acceptance by retail customers: CAN model + technophobia

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 64

  7. “The best” and “The least”: Cross-country cluster analysis of Instagram and tourism destinations

    Loisir et Societe, Vol. 45, Núm. 2, pp. 429-444

2021

  1. About the Apollonian and the Dionysian: Dialogues Between Music and Wine in the Spanish Social Context

    PROCEEDINGS OF THE WORLDWIDE MUSIC CONFERENCE 2021, VOL 2

  2. Acceptance of wearables from consumer ethical judgment

    [New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021

  3. Assessing the moderating effect of COVID-19 on intention to use smartphones on the tourist shopping journey

    Tourism Management, Vol. 87

  4. Assessment of ethical on the intention to use of wearables

    Moving technology ethics at the forefront of society, organisations and governments

  5. Caso cátedra de comercio Universidad de la Rioja “concurso #retolovisual en Instagram”

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

  6. Does the "New Mobile-Assisted-Showroomer" Consumer Have Ethical Dilemmas?: Identifying the Ethical Dilemmas in the Behavior of the Mobile-Assisted-Showroomer Consumer

    [New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021