Publicaciones (119) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. Atractivo de las tiendas físicas en la era digital: ¿Por qué las elegimos?

    Cátedra Extraordinaria de Comercio

  2. Ethics unveiled: illuminating the path of ai integration in higher education

    Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21th International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT

  3. Is important the loss of human contact in the acceptance ofsocial robots by retail customers?

    Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21th International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT

  4. Redes sociales, presencia online y otras tendencias digitales en el comercio de Logroño: visión de comerciantes y clientes

    Universidad de La Rioja

  5. Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21th International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT coord.

    Universidad de La Rioja

  6. Users' perception of privacy boundaries in the digital world:A study from the arab world

    Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21th International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT

2022

  1. Citizens’ Perception of COVID-19 Passport Usefulness: A Cross Sectional Study

    Behavioral Sciences, Vol. 12, Núm. 5

  2. Correlational and Configurational Analysis of Factors Influencing Potential Patients’ Attitudes toward Surgical Robots: A Study in the Jordan University Community

    Mathematics, Vol. 10, Núm. 22

  3. El transhumanismo será un término habitual

    Impactos del transhumanismo en la empresa y la sociedad: claves para entender el transhumanismo (Tecnos), pp. 9-27

  4. Estudio del comercio de Logroño 2022: Visión de comerciantes y clientes

    Cátedra Extraordinaria de Comercio

  5. Impactos del transhumanismo en la empresa y la sociedad: claves para entender el transhumanismo coord.

    Tecnos

  6. LApSretail: Laboratorio aprendizaje-servicio en marketing para el impulso de TFG sobre comercio local

    Jornada de Innovación docente de la Universidad de La Rioja 2021: #InnovaDocenteUR: libro de resúmenes

  7. Proposal for modeling social robot acceptance by retail customers: CAN model + technophobia

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 64

  8. Sentirás emociones hacia el transhumanismo

    Impactos del transhumanismo en la empresa y la sociedad: claves para entender el transhumanismo (Tecnos), pp. 115-132

  9. Serás un cíborg

    Impactos del transhumanismo en la empresa y la sociedad: claves para entender el transhumanismo (Tecnos), pp. 29-46