Publicaciones en las que colabora con Cristina Olarte Pascual (45)

2024

  1. Atractivo de las tiendas físicas en la era digital: ¿Por qué las elegimos?

    Cátedra Extraordinaria de Comercio

  2. Ethics unveiled: illuminating the path of ai integration in higher education

    Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21th International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT

  3. Is important the loss of human contact in the acceptance ofsocial robots by retail customers?

    Smart Ethics in the Digital World: Proceedings of the ETHICOMP 2024. 21th International Conference on the Ethical and Social Impacts of ICT

  4. Redes sociales, presencia online y otras tendencias digitales en el comercio de Logroño: visión de comerciantes y clientes

    Universidad de La Rioja

2023

  1. The mobile-assisted showroomer’s dilemma: where to buy? Actions to prevent sales leakage

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

  2. The role of cultural identity in acceptance of wine innovations in wine regions

    British Food Journal, Vol. 125, Núm. 3, pp. 869-885

2022

  1. Estudio del comercio de Logroño 2022: Visión de comerciantes y clientes

    Cátedra Extraordinaria de Comercio

  2. LApSretail: Laboratorio aprendizaje-servicio en marketing para el impulso de TFG sobre comercio local

    Jornada de Innovación docente de la Universidad de La Rioja 2021: #InnovaDocenteUR: libro de resúmenes

  3. Proposal for modeling social robot acceptance by retail customers: CAN model + technophobia

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 64

2020

  1. Exploring tourists’ intention to use smartphones when shopping in a destination

    XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica: cooperação transfronteiriça. Desenvolvimento e coesão territorial. Livro de resumos

  2. Juego de tronos en el aula: Efecto de la gamificación en la amotivación y en la calidad percibida

    Journal of Management and Business Education, Vol. 3, Núm. 1, pp. 72-89

  3. Tourist Shopping Tracked: Ethic Reflexion

    Paradigm Shifts in ICT Ethics: proceedings of the ETHICOMP* 2020

  4. Towards the smart tourism destination: Key factors in information source use on the tourist shopping journey

    Tourism Management Perspectives, Vol. 36